دانلود مقاله توسعه سيستمهاي كنترل عددي NC

دانلود مقاله توسعه سيستمهاي كنترل عددي NC

0 2.4k
دانلود مقاله توسعه سيستمهاي كنترل عددي NC

با دانلود مقاله در مورد توسعه سيستمهاي كنترل عددي NC در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله توسعه سيستمهاي كنترل عددي NC را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله توسعه سيستمهاي كنترل عددي NC ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد توسعه سيستمهاي كنترل عددي NC

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

 اولين ماشيني كه به سيستم كنترل عددي مجهز شده بود در MITطراحي وتوسعه پيدا كرد . سيستم به كاربرده شده از نوع BREAD- BARD  بوده كه به فضاي نسبتا  زيادي احتياج داشت اين دستگاه از خود مالشين بزرگتر و داراي لامپها ي كاغذي خالي از هوا بود. بهوازات تو سعه كنترل عددي در آمريكا در ساير كشورها مثل اروپا و ژاپن به سرعت توسعه يافت و با وجود  اين به كارها ي انجام شده بوسيله كمپانيهاي E.M.I , و فرانتي  در انگلستان به عنوان كارهاي اصلي و اختصاصي مي توان نگريست .

ذكر اين نكته قابل توجه است كه ساخت ثمپليت هاي ( صفحه هاي  راهنما ) دقيق انگيزه مشترك تهيه سيستم ها در آمريكا و اروپا بوده است . تحويل ديگر در زمينه كنترل عددي با طراحي دستگاههاي اندازه گيري سيستم مذكور بر اساس روش OIRE    FRING  در نظر گرفته شده بود .

طراحهاي ماشينها ي افزار NC  امروزه به خاطر فاز شديد پيشرفت آنها نياز به قطعات و اجزاي تشكيل دهنده ضريفتر و اصلاح هر چه بيشتر آنها در اينده خواهد داشت .                           بيشتر ين پيشرفت ها احتمالا ناشي از توجه به اين مطلب است كه چگونه ماشينهاي افزار NC مي توانند هر چه كوچكتر و با دقت عمل بيشتر و نيز با سيستمها ي مختلف و يك خط كنترل كامپيوتري عمليات ماشين كاري انجام دهند تعدادي از اين سيستمها در آينده بوسيله قطعات و اجزا كوچك تشكيل دهنده كه در آنها تعبيه خواهد شد ، نيازهايشانت رذا برطرف خواهند كرد .


4,000 تومان